niedziela, 11 listopada 2012

OTWIERANIA ZAMKA I ZAWORÓW



Otwieranie zamka furtki kluczem, ale w nietypowy raczej sposób czyli przez podważenie zapadki.
Potem odkręcanie zaworu w kaloryferach w celu udrożnienia przepływu ciepłej wody.
To sny symboliczne, wiem. Bo przeniosły mnie później w inne przestrzenie.  


Po przebudzeniu skojarzenie z tym, co mówiła Jeny o Ślęży, o zamku, który tam istniał.* 1)
Ten zamek został otwarty.

A niedźwiedzica tam stojąca, to tak, jak Jeny mówiła – nie jest niedzwiedzicą, ale NIEDZWIEDZICĄ z gwiazd – gwiazdozbiór.

Tu skojarzenie z moją wizją, którą miałam pod Ślężą. Zobaczyłam wtedy Czerwoną, kosmiczną Niedźwiedzicę, która miała mnie uczyć uzdrawiania.*2)

*1)

*2)
Tę wizję miałam około 2 lat temu.

1 komentarz:

  1. Muki: "W całym Egipcie i nie tylko w Egipcie bo i w starożytnej Mezopotamii Sumerze Akadzie,szukano facetów o odpowiedniej budowie krtani i głośni, byli czczeni i niemal bosko uwielbiani. Uczono ich intonacji czyli pieśni o szczególnym układzie zgłosek dla wibrującej głośni.
    Ich dźwięczna głośnia powodowała otwieranie się zamków reagujących na wibracje z zakresu kamertonowego. Z dodatkowym kluczem w ultra dźwięku w postaci klekotki.

    Stad powiedzenie słowo ciałem się stało czyli energią która poprzez wibrujące widełki kamertonu w kształcie V a nie U przenosiła swą energie na zapadkę zamka, (…)

    To rodzaj zamka szyfrującego.
    gdy górne C podasz przed dolnym "Do" zamek nie zaskoczy zapadka nie przestawi się.
    proste skuteczne bez ,prądu na miliony lat działające jeśli atmosfera nie zeżre kamertonów i zapadek.

    http://muki.salon24.pl/570664,ahura-mazda-czyli-ja-sam-przeciw-calej-nauce-starozytnosci#comment_8871387

    OdpowiedzUsuń