poniedziałek, 27 lipca 2015

FALLUSOWY KAMIEŃ

Na początku lipca znalazłam kamień w strumieniu. Piękny, dziwny kamień, który przypominał mi tłuczek do moździerza... i wzięłam go ze sobą. 

Po powrocie rozpakowywałam się, położyłam kamień na stole. Leżał, a ja nie zwracałam na niego zbytniej uwagi. Zostawiłam w domu i znów wyjechałam na kilka dni - prowadziłam warsztat dla kobiet integracji Animy i Animusa. Kiedy wróciłam do domu i spojrzałam na leżący na stole kamień dostrzegłam na tym kamieniu wyraźne linie, które podkreślały jego symboliczne znaczenie jako fallusa. I zdałam sobie sprawę, że mam oto przed sobą "swojego fallusa".

Wówczas 15. lipca miałam pierwsze śnienie z kamieniem...
Śniłam kilka snów, w których byłam mężczyzną. Doświadczałam bycia mężczyzną w różnych sytuacjach i rozpoznawałam energię i naturę "męskich" wzorców myślenia i działania np.:
- widziałam, co powoduje przekonanie o sile, mocy mężczyzny z powodu posiadania fallusa.
- obserwowałam i uczestniczyłem w różnych sytuacjach, w których mężczyźni prowadzą między sobą walkę i gry oszukując siebie wzajemnie i raniąc tylko po to, by wykazać się swoją wyższością (sprytem, inteligencją, fizyczną sprawnością itp.) nad innymi. W ten sposób rywalizując ze sobą i walcząc o zwycięstwo...

Wzorce, które przejawiały się w tych snach to wzorce ze "strefy" Animusa odciętego od Animy, który chce nad nią "panować", górować... Te wszystkie wzorce, które się przejawiały były do przyjęcia przeze mnie i zintegrowania w wewnętrznej Przestrzeni. Doświadczałam niesamowitej magii pozwalającej mi na rozpoznawanie natury Animusa i integrowanie go z wewnętrzną Animą.

- Jeśli chcesz wyjść z koła sansary, zintegruj w sobie wszystkie wzorce ze wszystkich "sześciu światów" sansary. Przyjmując je w siebie, niejako doświadczając świadomie skutków tych wzorców w swojej wewnętrznej Przestrzeni transformujesz je... w MIŁOŚĆ i zrozumienie. 
"A zrozumienie prowadzi do wyzwolenia" - cytat z Tybetańskiej Księgi Bardo.
Dokładnie to samo dotyczy tzw. matrixa.





Brak komentarzy:

Prześlij komentarz